träningsvärk o nya örhängen

hejj!
hur är det idag?
nte skrivit på 2 dagar nu men i torsdags dansade jag så kunde ju inte då..
och igår åkte jag hem från skolan mådde dåligt :(
och idag har jag varit på stan och chillat med min bääästavän:D
har köpt ett par jääääckligt snygga örhängen ja är grymt nöjd!
imorgon ska ja dansa!! house och street ;D
tagga!!tagga!!tagga!!
blir så sur när man är på stan och inte har mycket pengar nog maaaaah va sur ja kan bli när man ittar massvis!!! :'(
*sadface!!*
iaf örhängerna är vågiga guldiga peace märken as grymma!
jaja....
vet att bloggen ärgrymt tråkig att kolla på men den blir bättre när ja får min dator tbx nu är ja ju på pappas mac book och den är dryyg så kan nte ta kort för nu är nåot fel men när jag får min dator så har ja jätte mycket bilder att lägga upp från min systemkamera.
ha de så jätte bra å skriver ja sen förhoppningsvis tyck inte att min blogg är för tråkig nu för då korsar jag mina armar och surar :(
hahah ne så omogen är jag inte... eller är jag de?
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0