svett svett

hejj!
kom hem för ett par timmar sen! har dansat idag house och strret..
jobbigt som fan men kul!
känns som jag kommit in i rytmen nu på housen känns mycket skönt!
anna hjelm är bäst på att lära ut house!
mina andra lärare är också toppen bra!
iaf.
imorgon och på tisdg ska ja och 4 andra goa tjejer träna in ragga koregrafi som vi gjort lite av själva.
den ska uppvisas på en bmx tävling här i karlstad den 2 oktober i skate hallen kom dit!
vet inte tid och så ännu men återkommer om de så fort ja vet!
men nu ska ja fortsätta med de ja gör på datorn som facebook msn..
btw: ja är en riktig facebook nörd! ja älskar't! hhaha mycket roligare än bdb och alla sånna sidor!
de ända som är tråkigt på facebook är alla spe seriöst! farmeville maffia bla bla petville......osv...
finns säkert mer!!!
de är riktig tidsfördriv enligt mig! eller ja.. jag sitter ju o glor på facebook och upptaderar jämt så tdsfördriv på de men ni fattar!
pusshej
tack för idag alla underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0