rubrikk

hejj
idag hr de varit nästan världens värsta dag fick skolkortet omg!!!!
o härregud!!!!!!!
skratta / gråta?
joo gråta!!! ser ut so mina axlar siter hur högt upp som heslt och mina ögon e typ snea asså neeej!!! :'(
jävla ååå vfr ska dom välja de kortet!!
jaja....sen stack jag och ida och nathalia till tolvan och va där..
vi bakade snuskisar och chokladbollar mumma!!!
så en poäng där ngt bra.
sen fram mot kvällen kom elias och vi körde rita&gissa typ ngt weird as kul har inte skrattat så mycket på länge så dagen har varit blandad ad jag kan säga.
puss

Kommentarer
Postat av: sara

A-some som bill säger xd ^^))



men ja de kostar ju bara 20 spänn xd ...



men ja bäst på fredag :D<33333

2010-09-08 @ 21:54:27
URL: http://ssaraagranath.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hejhej!

Ta gärna en snabb titt i min blogg och se efter om den kanske är något för dig, skulle vara superkul ^^

Kram!



www.thestoryofsofia.blogg.se

2010-09-10 @ 19:39:18
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0