nattmössan

hejj.
eller godmorgon ska ja väl säga?
nu är klockan halv 11 och jag äter frulle for the moment...
idag ska ja til bergvik och sen ska ja dansa :D
men min träningsvärk hur ska detta spektaklet gå?
iaf ja ska dansa 2 danser idag som vanligt street och house.
gillar verkligen koregrafin till streeten vi har ingen koregrafi till housen än :D
och imrn är de skola.....
palla verkligen inte de. gåupp tidigt . läxor.... massa shitt ååååh va törligt..
men höst love är ju snaaaart.
eller ja vet ninte hahahaha
juste ska länka er med en sida dr man kan se massvis med filmer!!!
gå in på : www.movie2k.com
och så tar ni en film och s spelar ni med ett program som heter stream2k
de står överst..
ja såg jätte många filmer där igår bla vampires suck , step up 3d och fler :D
puss

Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-12 @ 14:33:21
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0