mmmmchocklad

hej!
nte skrivit på ett tag nu har inte orkat när man går i 8:an har man skola och annat att göra helt enkelt skriver när jag har tid :D
iafdessa dagar ja intevarit inne å har jag pluggat träffat kompisar och självklart dansat!!!!
så jäckla kul på svenskan idag! vi skrattade för ingen nledning alls och ärjag väl börjar skratta så KAN JA INTE SLUTA!
sen skulle vi ha tysta leken ( gick ju bra) och elias i min klass skratta så hn grätsånär vi va tvugn ao va tysta hörde man hans skrat endå väldigt tysto härregud ja kunde inte hålla mig då kom grisflabbet!
och lisa vilketubrott på oss hihih goding!
imorgon ska ja träffa hanna jätte längesen verligen!!
och nu ska ja fortsätta att skratta åt va so hände idag på svenskan medans lisaa blänger ;)

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0