dålig uppdatering

hej!!
dålig upptatering denna vecka för min blogg har strulat väldigt mycket..
men nu är a igång igen!
iaf klockan är nu typ 09:20  trodde ja skulle sova längre men näe..
men i torsdags dansade ju jag oj oj oj va roligt de va!!  då dansade jag street/ragga de va jäääävligt roligt.
men ja som sagt ordentig träningsvärk. ich igår var de fredag då va vi på mariebergsskogen hela dagen för vi har ngot som heter beta dag. alla i hela vårt arbetslag ska till mariebergsskogen för 7:orna är nya så ska 8:orna och 9:orna ska med för att lra käna alla nya.
så då blir man uppdelade i lag och får lite pengar (lådsas) och sen går man runt hela dagen på olika stationer.
den roligaste va när min mentor hade. hon hade något som hette apelsinen så man skule ha apelsinen under hakan sen gå ett varv runt ettt träd sen skulle man föra apelsinen vidare genom tt hals mot hals ta apelsinen med hakan inga händer.
jätte svårt!! men vi klarade det så vi fick 10 000!! ;)
men herregud så ja skratta!!!
ja dom två dagarna ja har varit ganska upptagen idag vet ja inte va som händer ska nog träffa olivia. en på kvällen kommer mina 3mäningar från sthlm hit.
skulle ju igentigen tll sthlm idag!! men de gick inte denna gång men ska dit på hötslovet så ja de är okej :D
ha de så bra så bloggar jag nog sen... pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0